Obchodné podmienky
v zmysle ustanovenia § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Sb. ČR., občiansky zákonník („Občiansky zákonník“)
1. Úvod
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej iba „Obchodné podmienky“) spoločnosti Triola a.s., identifikačné číslo 601 92 984, so sídlom 5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 2293 (ďalej iba „Predávajúci“) upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej iba „Kúpna zmluva“) uzatváranej medzi Predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej iba „Kupujúci“) v slovenskom jazyku prostredníctvom internetového obchodu Predávajúceho. Internetový obchod je Predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.triola.sk (ďalej iba „Webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania Webovej stránky (ďalej iba „Internetový obchod“).
1.2. Ustanovenia Obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy. Odchylné dojednania v Kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok. Práva a povinnosti neupravené Zmluvou, resp. Obchodnými podmienkami sa riadia Občianskym zákonníkom, prípadne zákonom č. 634/1992 Sb. ČR., o ochrane spotrebiteľa.
1.3. Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od Predávajúceho, je právnickou osobou či osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.
2. INFORMÁCIE NA WEBOVEJ STRÁNKE
2.1. Všetky informácie o tovare prezentované prostredníctvom katalógu na Webovej stránke sú ilustratívneho charakteru a Predávajúci nie je povinný uzatvoriť Kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
2.2. Katalóg Internetového obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované v katalógu Internetového obchodu.
2.3. V rámci Internetového obchodu Predávajúci nevyužíva recenzie (s výnimkou odkazu na recenzie overené prostredníctvom Heureka.sk).
3. ZÁKAZNÍCKY ÚČET
3.1. Na základe registrácie Kupujúceho vykonanej v Internetovom obchode môže Kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu (ďalej iba „Zákaznícky účet“). Zo Zákazníckeho účtu môže Kupujúci objednávať tovar. Tovar je možné objednávať bez registrácie iba v prípade, že Kupujúci nemá zriadený Zákaznícky účet.
3.2. Pri registrácii do Zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v Zákazníckom účte je Kupujúci povinný aktualizovať pri akejkoľvek ich zmene. Údaje uvedené Kupujúcim v Zákazníckom účte sú Predávajúcim považované za správne.
3.3. Prístup k Zákazníckemu účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných na prístup do jeho Zákazníckeho účtu. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie Zákazníckeho účtu tretími osobami. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie Zákazníckeho účtu tretími osobami.
3.4. Predávajúci môže zrušiť Zákaznícky účet, a to najmä v prípade, keď Kupujúci už ďalej svoj Zákaznícky účet nevyužíva, či v prípade, keď Kupujúci poruší svoje povinnosti z Kúpnej zmluvy.
4. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
4.1. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru (i) prostredníctvom svojho Zákazníckeho účtu alebo (ii) vyplnením objednávkového formulára bez registrácie (ak nemá zriadený Zákaznícky účet).
4.2. Pri zadávaní objednávky si Kupujúci vyberie tovar, množstvo, spôsob dopravy a platby (ďalej iba „Objednávka“).
4.3. Pred odoslaním Objednávky Predávajúcemu je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do Objednávky vložil. Objednávku odošle Kupujúci Predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „OBJEDNÁVKA ZAVÄZUJÚCA K PLATBE“ alebo na tlačidlo „OBJEDNÁVKA NEZAVÄZUJÚCA K PLATBE“ (ak je zvolený spôsob prepravy „Vyzdvihnutie v predajni“). Údaje uvedené v Objednávke sú Predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti Objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie Kupujúceho o tom, že súhlasí s Obchodnými podmienkami.
4.4. Bezodkladne po doručení Objednávky zašle Predávajúci Kupujúcemu potvrdenie o doručení objednávky na e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci zadal pri objednávaní tovaru. Okamihom doručenia tohto potvrdenia dochádza k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy, s výnimkou prípadov, kedy je postupované podľa ods. 4.5 alebo ods. 4.6 Obchodných podmienok.
4.5. V prípade, že niektorú z požiadavok uvedených v Objednávke nemôže Predávajúci splniť alebo bol tovar v katalógu Internetového obchodu prezentovaný s chybou, zašle Predávajúci Kupujúcemu na e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci zadal pri objednávaní tovaru, pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh Kúpnej zmluvy a Kúpna zmluva je v takomto prípade uzatvorená potvrdením Kupujúceho o prijatí tejto pozmenenej ponuky Predávajúcemu na jeho kontaktnú e-mailovú adresu.
4.6. Ak Kupujúci zvolí v Objednávke ako spôsob prepravy „Vyzdvihnutie v predajni“, rozumie sa tým, že si tovar (max. 6 kusov bielizne) objednal nezáväzne a má záujem si ho vyskúšať ZADARMO vo vybranej predajni (služba označovaná aj ako „Osobný odber“). Kúpna zmluva je v takomto prípade uzatvorená priamo v predajni, a to iba na tovar, ktorý si Kupujúci vyberie po vyskúšaní.
4.7. Každá Objednávka prijatá Predávajúcim je záväzná, s výnimkou Objednávky v zmysle ods. 4.6 Obchodných podmienok. Kupujúci môže zrušiť Objednávku, kým nie je postupom podľa ods. 4.4, 4.5 alebo 4.6 Obchodných podmienok uzatvorená Kúpna zmluva. Kupujúci môže zrušiť Objednávku telefonicky alebo e-mailom, prípadne prostredníctvom chatu na Webovej stránke (pozri kontaktné údaje uvedené v ods. 12.10 Obchodných podmienok).
5. PLATOBNÉ PODMIENKY
5.1. Cenu tovaru a prípadne náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa Kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť Predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
(i) v hotovosti alebo bezhotovostne platobnou/kreditnou kartou v rámci Osobného odberu vo vybranej predajni;
(ii) v hotovosti na dobierku v mieste určenom Kupujúcim v Objednávke;
(iii) bezhotovostne prevodom na niektorý z účtov Predávajúceho (i) CZK: č. 2800653885/2010 alebo (ii) EUR: 2500674641/2010, vedené u obchodnej spoločnosti Fio banka, a.s. (ďalej iba „Účet“);
(iv) bezhotovostne platobnou/kreditnou kartou.
5.2. Predávajúci nepožaduje od Kupujúceho zálohu či inú obdobnú platbu. Týmto nie je dotknuté ustanovenie ods. 5.4 Obchodných podmienok ohľadom povinnosti uhradiť kúpnu cenu tovaru vopred.
5.3. V prípade platby v hotovosti či v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby prevodom na Účet je kúpna cena splatná do siedmich (7) dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na Účet.
5.4. Predávajúci je oprávnený požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru Kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
5.5. Predávajúci vystaví Kupujúcemu daňový doklad – faktúru.
6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
6.1. Kupujúci má v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, a to do tridsiatich (30) dní od prevzatia tovaru, pričom v prípade, že predmetom Kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný Predávajúcim. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Kupujúci zaslať okrem iného na adresu elektronickej pošty Predávajúceho: info@triola.cz, prípadne Predávajúceho kontaktovať prostredníctvom chatu na Webovej stránke (pozri kontaktné údaje uvedené v ods. 12.10 Obchodných podmienok).
6.2. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy v súlade s ods. 6.1 Obchodných podmienok dôjde k zrušeniu Kúpnej zmluvy od začiatku. Tovar musí byť Kupujúcim vrátený Predávajúcemu do štrnástich (14) dní od doručenia odstúpenia od Kúpnej zmluvy Predávajúcemu, a to v stave, v akom bol Kupujúcemu dodaný (Kupujúci sa môže s tovarom iba „zoznámiť“, obdobne ako by tovar skúšal v kamennej predajni). Kupujúci v prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy nesie náklady spojené s vrátením tovaru Predávajúcemu.
6.3. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy Kupujúcim v súlade s ods. 6.1 Obchodných podmienok vráti Predávajúci peňažné prostriedky prijaté od Kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od Kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým ich Predávajúci od Kupujúceho prijal. Predávajúci môže Kupujúcemu vrátiť peňažné prostriedky aj iným spôsobom, ak s tým Kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým Kupujúcemu ďalšie náklady. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky skôr, než mu Kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar Predávajúcemu odoslal.
6.4. Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať nárok na úhradu škody vzniknutej na tovare proti nároku Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
6.5. Predávajúci je oprávnený kedykoľvek odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu, a to až do doby prevzatia tovaru Kupujúcim. V takom prípade vráti Predávajúci Kupujúcemu uhradenú kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený Kupujúcim.
6.6. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý Kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy Kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosť a Kupujúci je povinný spolu s tovarom Predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.
7. PREPRAVA A DODANIE TOVARU
7.1. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštnej požiadavky Kupujúceho, nesie Kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
7.2. Ak je Predávajúci podľa Kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené Kupujúcim v Objednávke, je Kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.
7.3. V prípade, že je z dôvodov na strane Kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v Objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
7.4. Nebezpečie škody na tovare, ktorý je predmetom Kúpnej zmluvy, prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tohto tovaru od povereného pracovníka spoločnosti realizujúceho prepravu, resp. okamihom, kedy mal Kupujúci tovar prevziať, ale v rozpore s Kúpnou zmluvou tak neurobil. Ak je však preprava realizovaná treťou osobou určenou Kupujúcim, prechádza nebezpečie škody na tovare, ktorý je predmetom Kúpnej zmluvy, už odovzdaním prvému dopravcovi na prepravu pre Kupujúceho. V takom prípade Predávajúci umožní Zákazníkovi uplatniť prípadné práva zo zmluvy o preprave voči dopravcovi. Kupujúci je pri prevzatí tovaru povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia toto bezodkladne oznámiť priamo poverenému pracovníkovi spoločnosti realizujúcej prepravu.
7.5. Kupujúci berie na vedomie, že škoda na tovare, ktorá vznikla po prechode nebezpečia na Kupujúceho, nemá vplyv na jeho povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
8. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA (REKLAMÁCIA)
8.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2158 až 2173 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Sb. ČR., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).
8.2. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá chyby. Najmä Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, že tovar:
(a) zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam,
(b) je vhodný na účel, na ktorý ho Kupujúci požaduje a s ktorým Predávajúci súhlasil,
(c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie.
Predávajúci ďalej zodpovedá Kupujúcemu, že okrem dohodnutých vlastností:
(d) je tovar vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania daného odvetvia, ak nie sú technické normy,
(e) tovar množstvom, kvalitou a ďalšími vlastnosťami vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam vecí toho istého druhu, ktoré môže Kupujúci rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia učinené Predávajúcim alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením; verejným vyhlásením Predávajúci nie je viazaný, ak sa preukáže, že si ho nebol vedomý alebo že bolo v dobe uzatvorenia Kúpnej zmluvy upravené aspoň porovnateľným spôsobom, akým bolo urobené, alebo že na rozhodnutie o kúpe nemohlo mať vplyv,
(f) je tovar dodaný s príslušenstvom vrátane obalu, pokynov na použitie, ktoré môže Kupujúci rozumne očakávať, a
(g) tovar zodpovedá kvalitou alebo vyhotovením vzorky alebo predlohy, ktoré Predávajúci Kupujúcemu poskytol pred uzatvorením Kúpnej zmluvy.
Úprava zakotvená pod písm. (d) až (g) tohto odseku sa nepoužije v prípade, že Predávajúci Kupujúceho pred uzatvorením Kúpnej zmluvy zvlášť upozornil, že sa niektorá vlastnosť tovaru odlišuje a Kupujúci s tým pri uzatváraní Kúpnej zmluvy výslovne súhlasil.
8.3. Kupujúci môže vytknúť chybu, ktorá sa na tovare prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia (ďalej iba „Reklamácia“).
8.4. Ak sa prejaví chyba v priebehu jedného (1) roku od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí (tzn. je na Predávajúcom, aby dokázal, že ku dňu odovzdania bol tovar bezchybný). Medzi 1. a 2. rokom od doručenia tovaru musí Kupujúci jeho chybovosť preukázať sám.
8.5. Ak Kupujúci vytkol Predávajúcemu chybu oprávnene, doba podľa ods. 8.3 Obchodných podmienok nebeží po dobu, po ktorú Kupujúci nemôže tovar používať.
8.6. Ak má tovar chybu, môže Kupujúci požadovať jej odstránenie, tzn. (podľa svojej voľby) chcieť (i) dodanie nového tovaru bez chyby alebo (ii) opravu tovaru, ak nie je možný zvolený spôsob odstránenia chyby alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný; to sa posúdi najmä s ohľadom na význam chyby, hodnotu, ktorú by tovar mal bez chyby, a to, či môže byť druhým spôsobom chyba odstránená bez značných ťažkostí pre Kupujúceho. Predávajúci môže odmietnuť chybu odstrániť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné najmä s ohľadom na význam chyby a hodnotu, ktorú by tovar mal bez chyby.
8.7. Predávajúci odstráni chybu v primeranej dobe po jej vytknutí tak, aby tým Kupujúcemu nespôsobil značné ťažkosti, pričom sa zohľadní povaha veci a účel, na ktorý Kupujúci tovar kúpil. Na odstránenie chyby prevezme Predávajúci tovar na vlastné náklady.
8.8. Kupujúci môže požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy v týchto výnimočných prípadoch:
(a) predávajúci chybu odmietol odstrániť alebo ju neodstránil v súlade s ods. 8.7 Obchodných podmienok,
(b) sa chyba prejaví opakovane,
(c) je chyba podstatným porušením Kúpnej zmluvy alebo
(d) je z vyhlásenia Predávajúceho alebo z okolností zjavné, že chyba nebude odstránená v primeranej dobe alebo bez značných ťažkostí pre Kupujúceho.
Primeraná zľava sa určí ako rozdiel medzi hodnotou tovaru bez chyby a chybného tovaru, ktorý Kupujúci dostal. Kupujúci nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak je chyba tovaru nevýznamná. Ak Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy, Predávajúci vráti Kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po prevzatí tovaru Predávajúcim, alebo ak mu Kupujúci preukáže, že tovar odoslal.
8.9. Právo z chybného plnenia Kupujúcemu nenáleží, ak chybu sám spôsobil. Chybou tovaru nie je opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním alebo pri použitom tovare opotrebenia zodpovedajú miere jeho predchádzajúceho používania.
8.10. Práva z chybného plnenia môže Kupujúci uplatniť (spolu s doložením dátumu, miesta a ceny zakúpenia) najmä osobne v ktorejkoľvek firemnej predajni Predávajúceho, príp. poštou na adrese výrobného závodu Predávajúceho: Mariánské údolí 1, 435 43 Horní Jiřetín. Reklamovaný tovar musí byť čistý a hygienicky bezchybný.
8.11. Predávajúci je povinný Kupujúcemu vydať pri uplatnení Reklamácie písomné potvrdenie, v ktorom uvedie dátum, kedy Kupujúci Reklamáciu uplatnil, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia Reklamácie Kupujúci požaduje (dodanie nového tovaru/opravu tovaru) a kontaktné údaje Kupujúceho na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené na vykonanie opravy.
8.12. Reklamácia (vrátane odstránenia chyby tovaru) musí byť vybavená a Kupujúci o tom musí byť informovaný najneskôr do tridsiatich (30) dní odo dňa uplatnenia Reklamácie, ak sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Po márnom uplynutí lehoty podľa predchádzajúcej vety môže Kupujúci odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny.
8.13. Predávajúci je povinný vydať Kupujúcemu potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia Reklamácie vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia Reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené na vykonanie opravy.
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1. Svoju informačnú povinnosť voči Kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracúvaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) („nariadenie GDPR“) súvisiace so spracúvaním osobných údajov Kupujúceho (i) na účely komunikácie na chate (umiestenom na Webovej stránke), (ii) na účely vedenia Zákazníckeho účtu, (iii) na účely členstva v Triola klube, (iv) na účely rokovania o Kúpnej zmluve, resp. na účely plnenia Kúpnej zmluvy a (v) na účely plnenia verejnoprávnych povinností Predávajúceho plní Predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.
10. ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ
10.1. Zákazník súhlasí v zmysle ustanovenia § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, so zasielaním obchodných oznámení na elektronickú adresu (e-mail) alebo na telefónne číslo poskytnuté Predávajúcemu na účely plnenia Kúpnej zmluvy.
11. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV
11.1. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov je príslušná Česká obchodní inspekce, identifikačné číslo 000 20 869, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, pričom platforma na riešenie sporov on-line sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
11.2. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je potom kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
12.1. Kupujúci preberá na seba nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
12.2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku Kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
12.3. Všetky práva k Webovým stránkam Predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozvrhnutia stránky, fotografií, filmov, grafík, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, náleží Predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať Webové stránky alebo ich časť bez súhlasu Predávajúceho.
12.4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do Internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní Internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene použiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace Internetový obchod a používať Internetový obchod alebo jeho časti či softvérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
12.5. Kupujúcemu môžu byť informácie doručované na jeho elektronickú adresu (e-mail).
12.6. Ak vzťah založený Kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom Predávajúci a Kupujúci týmto dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom. Voľbou práva podľa predchádzajúcej vety nie je Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, zbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku, od ktorých sa nie je možné zmluvne odchýliť, a ktoré by sa v prípade neexistencie voľby práva inak použili podľa ustanovenia čl. 6 ods. 1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo dňa 17. júna 2008 o práve rozhodnom pre zmluvné záväzkové vzťahy (Rím I).
12.7. Ak je niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
12.8. Znenie Obchodných podmienok môže Predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas doby účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok.
12.9. Kúpna zmluva je archivovaná Predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
12.10. Kontaktné údaje Spoločnosti: adresa na doručovanie (reklamácie) – Mariánské údolí 1, 435 43 Horní Jiřetín, adresa na doručovanie (ostatné) – 5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha 4, adresa elektronickej pošty – info@triola.cz, telefón – +420 476 769 977.
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 02.01.2023.